banner espa

Service Εξοπλισμού

Από το 2003 που ιδρύθηκε, η Mobile Technology έχει επικεντρωθεί στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης, επενδύοντας συστηματικά στην τεχνογνωσία του προσωπικού της με συνεχείς μετεκπαιδεύσεις στις εγκαταστάσεις των κατασκευαστικών οίκων που συνεργάζεται. Η προσήλωσή μας στην ολιστική κάλυψη των τεχνικών αναγκών των επιχειρήσεων που μας εμπιστεύονται, μας ανέδειξε γρήγορα στην πρώτη επιλογή σε υπηρεσίες support και service εξοπλισμού AIDC. Η Mobile Technology λειτουργεί από τα γραφεία της στην Αθήνα ως εξουσιοδοτημένο Επισκευαστικό Κέντρο (Service) των Honeywell, Honeywell Voice, Zebra, Bixolon, Bluebird, Handheld, Point Mobile και KEBA AG. Παρέχει ποικιλία περιφερειακών και αναλωσίμων, καθώς και εγγυήσεις ποιότητας που προστατεύουν την επένδυσή σας σε εξοπλισμό και διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρησιακών διαδικασιών σας.

Τα τελευταία χρόνια ο μέσος όρος επισκευών που αναλαμβάνουμε ανά έτος ανέρχεται στις 4.500 συσκευές, καθώς επίσης 130+ επιχειρήσεις μας έχουν αναθέσει την υποστήριξή τους μέσω συμβολαίου.
Οι έμπειροι μηχανικοί και τεχνικοί μας εξειδικεύονται σε φορητά τερματικά, PDAs, tablets, ασύρματα δίκτυα, εκτυπωτές ετικετών/αποδείξεων, barcode scanners κ.α. και επιπρόσθετα, έχουν στη διάθεσή τους τα κατάλληλα διαγνωστικά εργαλεία για κάθε κατασκευαστικό οίκο, ώστε να αναλαμβάνουν με επιτυχία επισκευές κάθε είδους και βαθμού δυσκολίας.

Αναλυτικά, οι Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης της Mobile Technology περιλαμβάνουν:

 

 ·         μελέτη για τη διάγνωση των αναγκών σας και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης του εξοπλισμού σας  

 ·       Staging, δηλαδή προέλεγχο και παραμετροποιήσεις στο νέο εξοπλισμό που αποκτήσατε, για να αποφύγετε τις περιπτώσεις dead on arrival και τις χρονοβόρες διαδικασίες αποστολής προϊόντων πίσω στον κατασκευαστή. Για παράδειγμα, με το Staging ελέγχεται η εύρυθμη λειτουργία των scanner, camera, WiFi και της οθόνης αφής, ενώ επίσης εγκαθίστανται τα απαιτούμενα updates, security patches, TeamViewer Quick Support και Telnet Client (προαιρετικά). Η υπηρεσία παρέχεται με χρέωση 10€ (πλέον ΦΠΑ)/συσκευή.

 ·         συντήρηση για την πρόληψη βλαβών και τη διασφάλιση της παραγωγικότητάς σας

 ·         after sales support για την τεχνική καθοδήγηση του προσωπικού σας και τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του εξοπλισμού σας

 ·         επισκευές για την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων

 ·         online πλατφόρμα Support Hub που σας δίνει τη δυνατότητα να ελέγχετε το status των επισκευών σας σε πραγματικό χρόνο και παράλληλα, να εξυπηρετείστε από το τεχνικό προσωπικό μας άμεσα, μέσω υπηρεσίας ticketing

 ·         "έξυπνες" θυρίδες έξω από τα γραφεία μας, για να μπορείτε να παραλάβετε ή να παραδώσετε τον εξοπλισμό σας, ανεξάρτητα από το ωράριο λειτουργίας μας (24/7) και ανέπαφα

 

Στη Mobile Technology σας δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ υποστήριξης on call και συμβολαίου συντήρησης:

1) Υποστήριξη On-Call

Αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της online πλατφόρμας Support Hub ή μέσω τηλεφώνου/fax/e-mail, για να αναφέρετε τη βλάβη και να περιγράψετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Εμείς στη συνέχεια θα σας αποστείλουμε έγγραφη προσφορά και εφόσον την αποδεχτείτε, θα αποστείλετε τον εξοπλισμό σας για επιδιόρθωση στα γραφεία μας ή κατόπιν συνεννόησης, θα σας επισκεφθεί στο χώρο σας ένας καταρτισμένος τεχνικός της Mobile Technology.

2) Συμβόλαιο Συντήρησης

Για να αποκτήσετε προτεραιότητα, πρόσβαση σε επιπρόσθετες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και χαμηλότερες χρεώσεις, επικοινωνήστε μαζί μας και θα διαμορφώσουμε από κοινού το συμβόλαιο συντήρησης εξοπλισμού που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας. Μάθετε περισσότερα 

Αν ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες υποστήριξης λογισμικού της Mobile Technology, μάθετε περισσότερα εδώ

 

 

 

 

 

 

Activate