Service Εξοπλισμού

Από το 2003 που ιδρύθηκε, η Mobile Technology έχει επικεντρωθεί στην παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης, επενδύοντας συστηματικά στην τεχνογνωσία του προσωπικού της με συνεχείς μετεκπαιδεύσεις στις εγκαταστάσεις των κατασκευαστικών οίκων που συνεργάζεται. Η προσήλωσή μας στην ολιστική κάλυψη των τεχνικών αναγκών των επιχειρήσεων που μας εμπιστεύονται, μας ανέδειξε γρήγορα στην πρώτη επιλογή σε υπηρεσίες support και service εξοπλισμού AIDC. Η Mobile Technology λειτουργεί ως επισκευαστικό κέντρο από τα γραφεία της στην Αθήνα και έχει πιστοποιηθεί ως Honeywell Platinum Performance Partner, Datalogic Diamond Partner, Bixolon Certified Partner, Bluebird Certified Partner κ.ο.κ. παρέχοντας ποικιλία περιφερειακών και αναλωσίμων, καθώς και εγγυήσεις ποιότητας που προστατεύουν την επένδυσή σας σε εξοπλισμό και διασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρησιακών διαδικασιών σας.

Τα τελευταία χρόνια ο μέσος όρος επισκευών που αναλαμβάνουμε ανά έτος ανέρχεται στις 4.500 συσκευές, καθώς επίσης 130+ επιχειρήσεις μας έχουν αναθέσει την υποστήριξή τους μέσω συμβολαίου.
Οι έμπειροι μηχανικοί και τεχνικοί μας εξειδικεύονται σε φορητά τερματικά, PDAs, tablets, ασύρματα δίκτυα, εκτυπωτές ετικετών/αποδείξεων, barcode scanners κ.α. και επιπρόσθετα, έχουν στη διάθεσή τους τα κατάλληλα διαγνωστικά εργαλεία για κάθε κατασκευαστικό οίκο, ώστε να αναλαμβάνουν με επιτυχία επισκευές κάθε είδους και βαθμού δυσκολίας.

Αναλυτικά, οι Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης της Mobile Technology περιλαμβάνουν:

• μελέτη για τη διάγνωση των αναγκών σας και τη μεγιστοποίηση της απόδοσης του εξοπλισμού σας
• εγκατάσταση του απαιτούμενου τεχνικού εξοπλισμού στο χώρο σας
• συντήρηση για την πρόληψη βλαβών και τη διασφάλιση της παραγωγικότητάς σας
• after sales support για την τεχνική καθοδήγηση του προσωπικού σας και τη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του εξοπλισμού σας
• επισκευές για την άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων
 

Στη Mobile Technology σας δίνουμε τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ υποστήριξης on call και συμβολαίου συντήρησης:

1) Υποστήριξη On-Call

Αρκεί να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου, fax ή e-mail, για να αναφέρετε τη βλάβη και να περιγράψετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
Εμείς στη συνέχεια θα σας αποστείλουμε έγγραφη προσφορά και εφόσον την αποδεχτείτε, θα αποστείλετε τον εξοπλισμό σας για επιδιόρθωση στα γραφεία μας ή κατόπιν συνεννόησης, θα σας επισκεφθεί στο χώρο σας ένας καταρτισμένος τεχνικός της Mobile Technology.

2) Συμβόλαιο Συντήρησης

Για να αποκτήσετε προτεραιότητα, πρόσβαση σε επιπρόσθετες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης και χαμηλότερες χρεώσεις, επικοινωνήστε μαζί μας και θα διαμορφώσουμε από κοινού το συμβόλαιο συντήρησης που ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας. Μάθετε περισσότερα 

Support Hub

Επιπρόσθετα, σας δίνουμε τη δυνατότητα να ενημερώνεστε άμεσα για το status της επισκευής σας ή να συμβουλεύεστε τους έμπειρους τεχνικούς μας για θέματα που αφορούν τον εξοπλισμό σας από το Support Hub

 

Αν ενδιαφέρεστε για τις υπηρεσίες υποστήριξης λογισμικού της Mobile Technology, μάθετε περισσότερα εδώ

 

 

 

Activate